tisdag 4 januari 2011

Trodde att jag skulle lägga mig tidigt ikväll...

men så bara råkade jag sätta mig vid pysslet igen och så blev det några kort till...

Jag ska bli faster vilken dag som helst, så det gäller att ha ett kort redo. (Fast ska jag vara helt ärlig så har jag redan två klara sen ett halvår tillbaka. Det lilla flickebarnet får få många kort :)).

Här är insidan på ett kort till Palles pappa.

Detta är utsidan. Svärfar gillar formel1, bilar som bilar tänkte jag när jag såg denna... Hoppas han kommer gilla det. (Oj, ser att det fastnat en papperbit på framdäcket... Det tillhör inte kortet.)

Sista kortet för kvällen. Vad ska jag säga om detta kort? Jag blev nöjd! Kom i efterhand på att jag velat ha en svart ram runt pappersbiten som går i mitten, får skylla den missen på trötthet. Jag har även tänkt sätta ditt en "Grattis" text uppe i vänstra hörnet.

2 kommentarer:

Jozy sa...

Vilken fin bakgrund du har på bloggen nu! Kram

Johanna sa...

Tack! Jag tänkte att nu är det nytt år då får vi göra lite nytt på sidan med :)Ses imorgon :) Kram