onsdag 13 oktober 2010

Pysselonsdag

Ikväll har det varit pyssel med tjejerna igen och det var precis lika mysigt som vanligt! Det blev till och med ett glas vin idag. Kan ju säga att jag var den som var kreativ idag och de andra två satt bara och snackade. Jag som har fått för mig att jag ska sticka en halsduk, var fullt upptagen med att komma ihåg om det var en avig eller rät som skulle på stickan, hade svårt att hänga med i samtalen... Men jag är stolt över mig själv, efter att ha googlat hur man gör när man stickar (för det har man ju glömt bort hur man gör, typ 15 år sedan man gjorde det senast...) gick det faktiskt bra. Till en bokträff som vi hade för nästan ett år sedan skulle vi ha läst en bok som hette Livets aviga och räta som handlar om en stick-klubb. Sedan dess har jag känt att jag vill prova sticka igen och nu gör jag det :)


Efter tittat på olika sidor på nätet lyckades jag lägga upp mina maskor!
Kvällens resultat!

Inga kommentarer: