tisdag 5 oktober 2010

Då tar jag mig an bok nr 2 för andra gången!

Det gick fort att läsa ut boken till bokträffen och jag vill inte påstå att det var för att jag tyckte att den var bra, utan det handlade mer om att det finns en annan bok jag ser framemot att läsa... Eftersom det är en bokträffsbok tänker jag inte skriva om boken innan träffen då jag vet att det finns de som inte läst boken än som läser min blogg. Jag kan dock säga så mycket som att boken en är lättläst. Harry Potter here I come, dags för bok nr 2 :)

2 kommentarer:

Emma sa...

Ha ha! Är det mig du tänker på som inte har läst boken än :D DU har så rätt så. Och ungefär fyra sidor in i den inser jag att detta kommer bli en kamp!

Johanna sa...

Ha ha ha... :) Cissi ska få min bok senare i vecka så jag vet fler som inte hunnit läsa den än. Min räddning blev skumläsning :)