måndag 2 augusti 2010

En gång i tiden var jag jätteduktig på att dokumentera alla halsband jag gjorde, sen framkallade jag bilderna och satte in i ett album. Idag har jag ingen aning om vart alla bilderna tagit vägen, har antagligen raderat dem. Men jag lyckades hitta tre stycken halsband som jag gärna delar med mig av. Det översta har varit en av mina favoriter som varit flitigt använd.

Det känns som om det är en evighet sen jag gjorde några nya smycken och om jag tänker efter så är det säkert 1,5 år sedan sist... Jag ville då ha nya pärlor men affärerna och nätet erbjöd bara samma gamla utbud och då blev det inte så kul längre... Men som sagt det var ju ett tag sedan sist så det är kanske dags att damma av mina gamla pärllådor och ta en vända till affären och leka på nytt... :)




Inga kommentarer: