tisdag 1 juni 2010

Kortkväll med Helen

Igår träffades Helen och jag för att pyssla lite och det var kort som stod på menyn för kvällen. För min del var det lite si sådär med inspirationen, men efter att ha viftat med fingrar och armar i luften under tiden jag sjöng i mitt huvud så gick det ändå ganska bra. Jag vet, jag är nog inte helt normal, men det har jag heller aldrig påstått och till mitt försvar så hjälpte det faktiskt! Det blev några kort gjorda och igår använde jag mig utav glitter. Det var super längesedan jag gjorde det sist, bara älskar glitter! Det blev fem stycken kort och förrutom glitter så var det hjärtan och blommor som dominerade.

Detta är det kortet som jag blev minst nöjd med...

Kvällens "wild card", gillar att den är orange!

En färgklick till blomma i allt det rosa :)

Detta kort tycker jag är mysigt och hjärtligt ;)

Detta blev kvällens favorit. Väldigt enkel och med härliga färger.

2 kommentarer:

Palle sa...

Hur kort va kvällen? 30 min? 1 timme? ;-) Särskrivning e kul :))
Puss Älskling!

Johanna sa...

Älskar dig med :)