tisdag 22 juni 2010

Helens födelsedag

Igår fyllde Helen år och jag bestämde mig för att komma och överraska henne med tårta. Som tur är tyckte Danne att det lät som en trevlig idé och jag var välkommen. Så när jag kom hem från jobb igår satte jag igång och fixade med tårtan och slog in present till Helen. Jag kom framtill att jag behöver bokstav- och siffer stansar till mitt tårtbak. Det är inte så lätt att skriva med en kniv i sugarpaste... När allt var klart tog jag cykeln och cyklade till Danne och Helen och tårtan, jo den överlevde färden!

Den goda tårtan.

Jag hade inget presentpapper hemma, men tycker att jag löste det bra iaf!

Tack Helen för en trevlig kväll igår, det var supermysigt!

3 kommentarer:

Cecilia sa...

En såååån vill jag med ha när jag fyller år!!!!!!! :)

Johanna sa...

Ska jag försöka komma ihåg! Puss

Helen sa...

tack själv gumman, jag blev jätte gald när du kom uppskattade det jätte mycket :) du e världens sötaste :)

Ja du vet de hade du kunnat få cissi om du hängt me jojo hit igår ;)

Puss puuuss på dig!!!